Wij vinden dat Ahoy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ahoy: Duur parkeer plaatsje bij Ahoy Rotterdam en onwelwillendheid van Ahoy
Details
Klacht
Geachte heer ...,Bedankt voor je reactie. Allereerst krijg je de groeten terug van ..... Helaas kan ik niets veranderen aan ons beleid in dergelijke situaties. Wel wil ik aangeven dat je langer de tijd hebt dan 1 jaar om de parkeerkaart te gebruiken.
Wij vernemen graag t.z.t. wanneer je de parkeerkaart wilt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Jasper Bol
Afdeling Projectmanagement
Gewenste oplossing
Wij willen gewoon ons geld terug we hebben nu totaal 35,- betaald voor 4 uur parkeren. En wie weet over 7 jaar nog wat van deze deal en wat is langer dan 1 jaar. Dus wederom langs deze weg vragen wij onze 17,50 terug. Ahoy heeft van ons de bewijzen dat we twee parkeerkaarten hadden en zij kunnen zien dat er maar 1 gebruikt is in hun parkeer systeem.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.