Klacht Ahoy: Duur parkeer plaatsje bij Ahoy Rotterdam en onwelwillendheid van Ahoy

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 263206
Gebruiker
C. vd Lee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer ...,

Bedankt voor je reactie. Allereerst krijg je de groeten terug van ..... Helaas kan ik niets veranderen aan ons beleid in dergelijke situaties. Wel wil ik aangeven dat je langer de tijd hebt dan 1 jaar om de parkeerkaart te gebruiken.

Wij vernemen graag t.z.t. wanneer je de parkeerkaart wilt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jasper Bol

Afdeling Projectmanagement

De oplossing

Wij willen gewoon ons geld terug we hebben nu totaal 35,- betaald voor 4 uur parkeren. En wie weet over 7 jaar nog wat van deze deal en wat is langer dan 1 jaar. Dus wederom langs deze weg vragen wij onze 17,50 terug. Ahoy heeft van ons de bewijzen dat we twee parkeerkaarten hadden en zij kunnen zien dat er maar 1 gebruikt is in hun parkeer systeem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ahoy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. vd Lee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen redelijke oplossing gezien de kans op gebruik van hun oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Ahoy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen