Klacht Air Arabia: Bagage

Klachtnummer
# 350218
Gebruiker
Chaii25
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 feb heb ik bagage online bijgeboekt voor zowel de heen als terugweg. Ik zou op 7 feb gaan vliegen. Het inchecken ging goed en bagage is doorheen gegaan. Op 14 feb zou ik terug vliegen. Bij de incheckbalie wordt mij verteld dat ik geen bagage heb. Ik heb de stewardess aangegeven dat ik bagage heb geboekt voor zowel heen als de terugweg. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en de meneer aan de lijn bleef er maar bij dat ik geen bagage heb. Uiteindelijk maar bagage gekocht op het vliegveld

De oplossing

Kosten vergoeden die ik heb gemaakt op het vliegveld..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties