Klacht Air Arabia: Beschadigde bagage

Selsa

Beschadigde bagage en air Arabia op geen enkele wijze bereikbaar!

Op 20 oktober heb ik met air Arabia gevlogen ( van tanger naar Amsterdam). Ik had geen ruimbagage, uitsluitend handbagage ( een trolley en een rugtas). De grondstewart bij de check in stelde voor dat ik de trolley wel incheckte gezien ik met een baby reis. Ik wees de vriendelijke stewart op her feit dat ik geen ruimbagage geboekt heb. Dir was geen probleem, ik mocht de trolley inchecken. Ik was verrast van deze extra service. Na de vlucht aangekomen bij de bagageband in Amsterdam tref ik mijn gloednieuwe trolley beschadigd aan. Ik kreeg direct spijt dat ik in gegaan ven op het aanbod van de stewart om mijn trolley in te laten checken! De extra service gevoel was direct verdwenen.

Ik stoor mij er ontzettend aan dat Airarabia niet bereikbaar is voor online contact of zelfs telefonisch contact ( geen Engels sprekende mensen).

Dat mijn trolley vergoed wordt zodat ik de volgende reis gewoon weer een trolley heb!

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!