Klacht Air Arabia: Bijzonder slechte service

Klachtnummer
# 469085
Gebruiker
Abdel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind november 2019 heb ik een terugvlucht geboekt via Air Arabia van Tanger naar Marokko op 4 augustus 2020. Vanwege de Corona en de onmogelijke eisen die Marokkaanse stelt om het land binnen te komen. De heenvlucht met Transavia heb ik prima kunnen verplaatsen naar oktober. Ik kon zelfs ervoor kiezen om mijn geld terug te krijgen.

Air Arabia echter deed hierover moeilijk en kon ik alleen mijn vlucht verplaatsen tegen extra kosten. Ik werd verwezen naar hun website. Op hun website kreeg ik bij het verplaatsen van de datum telkens een foutmelding en moest ik meerdere malen herhalen met telkens dezelfde foutmelding. Nadat zij eigenhandig de vertrekdatum eind juli dit jaar met een dag hadden verplaatst, kon ik helemaal niet meer inloggen. Ik heb op zowel telefonisch als via de mail contact gezocht met ze. En dit nu anderhalve week lang. Ze waren niet te bereiken.

Vandaag is mijn terugvlucht gepland en ben ik mijn geld hoogstwaarschijnlijk kwijt.

De oplossing

Mijn vlucht alsnog verplaatsen naar een gewenste datum of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen