Klacht Air Arabia: Geen goede klantenservice. Air Arabia is brutaal en respectloos en stelen geld van reizigers.

Lamaalam

Ivm het Corona crisis vlieg ik niet meer naar Marokko. Ik had een reis voor het gehele gezin en deze wilde ik cancelen. Ik heb vervolgens gebeld met airarabia en zij gaven aan dat het wel verzet kan worden. Het verschil tussen de tickets dienen, indien duurder, bijbetaald te worden. Zijn de tickets goedkoper dan blijft het resterend bedrag op ons account staan. Deze kan in de toekomst nog gebruikt worden.

Ik heb het omboeken via de call centre gedaan. Telefonisch leek me veiliger dan via internet. Nadat de medewerker van air Arabia de tickets omgeboekt had gaf hij aan dat er verder geen verschil was tussen beide boekingen. Er zou maar een kleine €30 verschil zijn. Dit klopte niet, want diezelfde dag bekeek ik de tickets op internet en die waren 50% goedkoper. Ik heb vervolgens meerdere malen gebeld, maar tijdens het gesprek werd gewoon neergelegd.

Ik wil het resterend bedrag dat tussen de twee boekingen ontstaan is.

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air Arabia?