Klacht Air Arabia: Geld niet terug bij geannuleerde vlucht door coronavirus

Klachtnummer
# 561703
Gebruiker
Pechvluchtweg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn vlucht is geannuleerd vanwege het coronavirus. Ik heb een voucher gekregen maar sinds 15 mei is het de regel dat de klant de keus hoort te krijgen tussen geld terug of een voucher als het gaat om vluchten die wegens corona worden geannuleerd. Die keus heb ik niet gekregen maar wil ik wel.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug krijgen. Elk ander vliegmaatschappij die door de zelfde reden vluchten moet annuleren houdt zich namelijk wel aan de regels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen