Klacht Air Arabia: Graag zou ik een bevestiging van Air Arabia hoe ik mijn tegoed kan gebruiken!

Mila

Wij als gezin hadden 4 tickets geboekt via Air Arabia. We hadden in oktober 2019 al de tickets al geboekt voor de zomervakantie 2020. Helaas hebben we moeten annuleren i.v.m. de maatregelen/ onzekerheid.

Air Arabia bood de mogelijkheid om te annuleren en het betaalde bedrag als tegoed mee te nemen om binnen een jaar te gebruiken.
Mijn klacht is als volgt: Air Arabia heeft mijn annulering niet bevestigd en geven geen antwoord hoe ik mijn tegoed kan gebruiken bij een volgende boeking?

Door een mail van Arabia te krijgen met de verwijzing naar de annulering en gebruik van het tegoed.

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mila
Geen oplossing aangeboden gekregen. Ze zeggen nu dat we kunnen fluiten naar ons geld. Het is een maandsalaris. We balen enorm. Ze willen ons niet tegoed komen. Kunnen we ergens beroep op doen?

Ook een klacht indienen over Air Arabia?