Klacht Air Arabia: I.v.m. het coronavirus vlucht annuleren maar ik krijg geen gehoor van airarabia.

Klachtnummer
# 449944
Gebruiker
M. Meheni
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb aan het begin van dit jaar 3 vliegtickets geboekt, ik had nooit verwacht dat corona zo zou verspreiden op dat moment. Helaas is het reis advies toch om niet te reizen tenzij het noodzakelijk is dus wil ik mijn vliegtickets annuleren en mijn geld terug. Nu is het dat ik meerdere keren heb geprobeerd te bellen maar ze nemen niet op en heb meerdere keren heen en weer met ze moeten mailen omdat ik maar geen duidelijk antwoord van ze krijg. Ik wil gewoon mijn geld terug, ik kan er niets aan doen dat vanwege het coronavirus ik niet mijn tickets kan gebruiken. De vlucht in nog niet geannuleerd maar ik weiger het risico te nemen om vast te zitten in het buitenland en om mijn gezin en mijn gezondheid te riskeren.

De oplossing

Ik wil een duidelijk antwoord, geen automatische assistent die mij helpt en het liefst wordt ik telefonische benaderd zodat er duidelijkheid is. Verder wil ik gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen