Klacht Air Arabia: Ik heb een vlucht geboekt voor mijn hele gezin met annulering verzekering nu ben ik ziek geworden en Ik mag niet vliegen.

Klachtnummer
# 117343
Gebruiker
samsung
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht geboekt voor mijn hele gezin met annulering verzekering nu ben ik ziek geworden en ik mag niet vliegen,ik heb contact opgenomen met de verzekering en bewijs opgestuurt van de dokter, maar ik heb een mail gehad dan ik niet in aanmerking kom voor vergoeding,dan vraag ik me af waarom ik een anuleeringsverzekering heb afgesloten. Na zoeken op internet blijkt dat veel mrnsen problemen hebben met airarabia,

De oplossing

Ik heb een anuleeringsverzekering afgesloten en daarom vraag ik mijn geld terug of een oplossing.nou kan ik niet op vakantie met mijn gezin omdat ik ziek ben geworden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen