Klacht Air Arabia: not honestly reschedule

Klachtnummer
# 506594
Gebruiker
JamalHajjaj#26
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I recieve email from air arabia that my rescheduled to Weeze airport in Germany but i booked from Amsterdam, i called to ask for the reason they told me is the dutch government not allowed flights from Netherland to Morocco wich is not true still flights go to Morocco from Amsterdam when ask for solution or they pay my travel expences to Germany they say no wich is not fair
And they ask me if i want my money back i said no i want just to fly from Amsterdam and same day.

De oplossing

First i want my flight i booked from Amsterdam to Fez 02/01/2021 back 14/01/2021 if they can not solve it i want compensation.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen