Klacht Air Arabia: onbeleefd medewerker

s

Ik was dinsdag 1 maart 2016 voor de vlucht van amsterdam naar nador,
ik liep naar de incheckbalie van air arabia , er waren maar twee medewerkers.
ze deed moeilijk om een kilo over drie kilo over baggage, en zei dat ik het thuis maar moest wegen. en ze liep te dreigen met het niet laten inchecken van klanten.
een met krullend haar en de ander was mollig met style haar, de mollige dame was zeer onvriendelijk. ze moeten meer toezicht hebben op het personeel wat ze aannemen. meer medewerkers in dienst nemen.
ik raad niemand het vliegen met air arabia aan, alle andere vliegtuigmaatschappij en transavia corendon royal air maroc . nooit een probleem gehad.
je kan ook letterlijk nergens te recht als een service punt. of telefoonnummer hoofdkantoor. omdat air arabia en slechte bedrijf is en mensen rondlopen met klachten. maar het bedrijf wil het onmogelijk om de mensen te helpen met hun klachten. als er geen klachten commissie is dan kunnen de klanten ook gewoon niet klagen.

het ontslaan van de desbetreffende twee vriendinnen, de molllige met style haar en het meisje met de krullen.

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!