Klacht Air Arabia: onbeleefde medewerkers en een site die het niet doet

Aicha

Ik wilde bagage bijboeken voor mijn vlucht op 27/03/2016.
Sinds air Arabia een nieuwe site heeft, kreeg ik steeds een foutmelding na het invoeren van mijn PNR nummer. Hierdoor ben ik genoodzaakt om op het vliegveld bagage te moeten kopen voor 40 euro aan 20 kilo bagage. Dit is het dubbele als de site het gewoon gedaan had. Ik ben al 3 dagen lang bezig met mijn bagage bijboeken en 3 dagen lang geeft de site een foutmelding. Fijn dan Air Arabia een 0900 nummer heeft, waar ik toen niet bij kon, omdat mijn telefoon 0900 geblokkeerd heeft staan. Nadat deze blokkade opgeheven was, kon ik eindelijk Air Arabia bereiken die een zeer onbeleefde medewerker aan het woord liet. Ik werd totaal niet serieus genomen en ook werd er niet naar mijn verhaal geluisterd, het enige wat ik hoorde was : I can't help you, It is your fault. You should have called then. Ik vind dit absoluut geen manier van werken!

Ik zou graag de 40 euro voor de bagage terug willen, omdat ik dankzij de foutmeldingen op jullie niet goedwerkende site, deze schade heb moeten lijden. Ik wilde enkel 15 kilo bagage boeken voor 15 euro. Nu ben ik verplicht om 40 euro te betalen voor 20 kilo bagage.
Ik reis vaker met Air Arabia, maar dit is me nog nooit overkomen, zulke onbeleefde medewerkers die me gewoonweg niet kunnen helpen, terwijl de kern van het probleem bij Air Arabia zelf ligt.

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!