Klacht Air Arabia: onmenselijk behandeld en niet laten mee vliegen met de vlucht

s

ik zou 01-03-2016 een ticket hebben geboekt dat ik met air arabia van Amsterdam naar nador die om 19.05 uur vertrekt. balierij gelegen in vertrekhal 3. er waren twee medewerkster een had style haar en de andere met krullend haar,.Aan gekomen bij de incheckbalie werd ik zeer onvriendelijk benaderd, mevrouw vroeg om mijn koffer en
hand bagage op de band te doen.Dat had ik gedaan ik had als handbaggage een sporttas. volgens mevrouw kon mijn handbaggage niet mee, ik vond het vreemd omdat ik vaker met die vliegtuig reis en dat ik altijd als handbaggage en sporttas.ik was best bereid om voor de extra kilo te willen betalen,maar mevrouw deed erg dwars en zocht niet na oplossing.ik was met mijn dochter en die vond het ook vreemd en we besloten om een klacht in te dienen, maar we konden nergens terecht mijn dochter heeft mevrouw aangesproken op haar onfatsoenlijk gedrag volgens mevrouw was zij de baas van de vliegtuig maatschappij en kon zij zo regelen dat ik niet met mijn vlucht mee kon.

ik wil een nieuwe ticket, en een schade vergoeding voor alle financiële schade zoals mijn vrije dagen

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!