Klacht Air Arabia: Onnodig bagage betaald

Klachtnummer
# 429193
Gebruiker
Massaoudi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw

Op 29 februari ben ik van uit Fez om 16.05 uur vlucht nummer; 12530. Bij het inleveren van mijn bagage heeft de medewerker aangegeven dat ik 20 kg bagage moet betalen omdat zij niet in het systeem kan achterhalen. Zoals u ziet heb ik voor niks 500 dh betaald terwijl die al betaald was en staat duidelijk op ticket. Dus ik vraag u vriendelijk het bedrag te storten op bankrekening nummer. NL31ABNA0474436799

De oplossing

Ik het bedrag van 500 dh terug gestort worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen