Klacht Air Arabia: Vliegtuig overboekt, kon niet mee

Nuages

Dag allemaal,
Enige tijd geleden had ik een retourtje Amsterdam <> Nador geboekt van 21/07 tot 11/08. Eenmaal aangekomen op het vliegveld om 05.45 uur om terug te keren naar Nederland, blijkt de incheckbalie gesloten. Wij vragen hiervoor geschokt naar de reden en het vliegtuig blijkt overboekt; 10 zitplaatsen tekort!
Samen met een andere dame zijn we boos naar het kantoor gelopen en om uitleg gevraagd, we konden niet mee. Pas 2 dagen later konden we mee met de volgende vlucht terwijl ik die dag aan de slag moest op werk. We hebben bijna 6 uur moeten wachten op ons vervangende ticket.
Hoe kan het zo ver gaan? Air Arabia schijnt altijd rekening te houden met uitval van +- 10 personen met als gevolgd dat onder andere ik niet mee kon met de vlucht! Ik boek een ticket om op de gewenste datum terug te keren naar huis, en vervolgens word ik verplicht 2 dagen langer te blijven!
Er is geen enkele compensatie aangeboden vanuit Air Arabia, hoe zit dat hiermee?

Compensatie in vorm van geld terug of een voucher met korting op een volgende ticket.

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!