Klacht Air Arabia: Vlucht geannuleerd en geen geld terug

Klachtnummer
# 445210
Gebruiker
Sam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb tot twee keer toe gevraagd om mijn geld terug te geven aangezien mijn reis vanwege Corona is geannuleerd. Tot twee keer hebben ze geweigerde.
Wat moet ik nu doen?
Moeten zij ook Europese regelgeving naleven aangezien ze ook op Europees vliegvelden vliegen?

De oplossing

Advies in deze

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen