Klacht Air Arabia: vlucht genauleerd en geen geld of wijzigingen gekregen

Klachtnummer
# 465925
Gebruiker
Fares
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had voor mijn schoomoeder via ararabia.com retourtje geboekt.wanr zij is met Visa gekomen van Marokko ze zou op 2 juni terug vliegen ik heb een email gekregen dat de vlucht is geanulleerd maar helaas geen geld terug gerkegen ik probeer hun zo vaak te bellen en ook een email gestuurd helaas niks van hun gehoord.haar visum is verlopen .ze moet zo snel mogelijk terug .
Hoor het graag van u

De oplossing

graag gekd terug zodat ik ander ticket voor haar kan boeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Arabia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Arabia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen