Klacht Air Baltic: Bijbetaling tijdens inchecken retour Tallinn Amsterdam

Klachtnummer
# 173817
Gebruiker
H. Verheij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Tix.nl ticket geboekt Tallinn-Amsterdam bij Air Baltic. Tijdens 10 dagen reis door Estland waren wij niet steeds online (70-plussers); ook hadden wij geen laptop bij ons. Bij retour incheck moesten we 30 euro per persoon bijbetalen omdat we niet online hadden ingecheckt! Ter plaatse hebben wij aangegeven dat we dit niet wisten en dat we niet online waren. En dat 30 euro per persoon wel erg veel is! We kregen een klachtenformulier mee. Ook bij Tix.nl hebben we aan de bel getrokken en van hen antwoord gekregen.

De oplossing

We willen het geld retour, of een deel. Als dat niet lukt, willen we een punt maken: geef duidelijker aan dat je online moet inchecken en zet dat niet helemaal in de kleine lettertjes of onderaan! Wees gewaarschuwd mensen met low cost carriers!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Baltic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties