Klacht Air berlin: De klantenservice van Air Berlin is non-existent.

Klachtnummer
# 43758
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriend is onlangs zijn tablet vergeten in een vliegtuig van Air Berlin. Hij is meteen in de luchthaven naar de afdeling gevonden voorwerpen gegaan, waar men hem bijna twee uur heeft laten wachten om hem vervolgens af te schepen met een telefoonnummer dat hij de volgende dag moest bellen. Hij is inmiddels al 3 dagen elk half uur aan het bellen, maar de telefoon wordt niet beantwoord. Op mails komt ook geen reactie, via twitter wordt hij verwezen naar de website en mijn klacht op hun facebook-pagina werd gehonoreerd met een exacte herhaling van hetgeen we al wisten. Namelijk het telefoonnummer dat niet wordt beantwoord, en dat hij vanaf 20 januari pas contact kan opnemen met Baggage Express die hem dan heel misschien verder kunnen helpen. Mijn vriend woont in de Verenigde Staten en zit tegen die tijd allang weer aan de andere kant van de wereld. Hier kunnen we dus absoluut niks mee!

De oplossing

Ik wil graag op een normale manier te woord gestaan worden door iemand van Air Berlin die kan vertellen of de tablet wel of niet gevonden is, en indien hij wel gevonden is, dan willen we hem vóór de kerst nog kunnen ophalen. Daarbij zou ik ook graag de toezegging krijgen dat Air Berlin het begrip klantenservice serieus gaat nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air berlin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air berlin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen