Klacht Air berlin: dubbel betaald

Klachtnummer
# 172464
Gebruiker
fledan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 30 mei heb ik een ticket geboekt voor een vriend via internet voor een reis van Keulen Airport naar Mallorca dezelfde dag en betaald met mijn creditcard.
Met het uitgeprinte boekingsformulier is mijn vriend naar de incheckbalie gegaan waarop hem werd meegedeeld dat de betaling niet correct was en hij een nieuw ticket heeft moeten kopen.
Echter de betaling via mijn creditcard is wel degelijk goed verlopen en is ook afgeschreven.
Bij het betaalde service nummer van Air Berlin is niet door te komen dus probeer ik het langs deze weg.
Het ticket is geboekt op naam van Jordy Rhee

Gewenste oplossing

Graag wil ik de teveel betaalde € 148,79 terug betaald hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air berlin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air berlin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen