Klacht Air berlin: een nieuw ticket moeten kopen naar New York omdat de voornaam "niet klopte"

Klachtnummer
# 270573
Gebruiker
zomerlook
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onderstaande klacht c.q relaas (bijlage) hebben wij aangetekend verzonden aan de Hr. Thomas Winkelmann Air Berlin PLC. Echter hebben wij hier nooit een antwoord op gekregen. Ook niet na een reminder per email.

ik heb een ticket gekocht voor een trip naar New York. Ik heb vier voornamen die niet op de betreffende boekingsregel paste ( dit was wel een vereiste) Daarom hebben we gekozen voor de initialen. Op de hele site van Air Berlin staat namelijk niet hoe je het anders moet doen ook telefonisch waren ze in zijn geheel niet bereikbaar. Op de dag van vertrek kregen we te horen dat het ticket op basis van de initialen ongeldig was en dat ik zodoende een nieuw ticket moest kopen van 1141 euro. Dat heb ik toen gedaan. Echter op de retour vlucht stond mijn naam er twee maal in het systeem.....ook met alleen maar mijn initialen. Echter daar heeft men zich in New York geen zorgen om gemaakt.

Zie bijlage voor het gehele relaas.

m.vr.gr.
Ton van Loosbroek

Gewenste oplossing

het zou geweldig zijn als ik mijn 1141 euro voor een nieuw ticket retour zou krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air berlin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air berlin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen