Klacht Air Europa: Schandalig terugbetalingsbeleid

Gebruiker1615707187

Naar aanleiding van de Covid-19 crisis hebben vele reizigers recht op terugbetaling van ongebruikte geboekte vliegreizen. Air Europa biedt louter een voucher aan en terugbetaling in cash is geen optie voor een jaar. Na verloop van de voucher (een jaar na uitgifte) komt de reiziger in aanmerking om de terugbetaling in cash aan te vragen. Reeds gedaan, nu blijft men vaag over de terugbetaling. Telefonisch geeft men aan rekening te moeten houden met 3 maanden terugbetalingstermijn. Dat is dan in het totaal 1 en een kwart jaar na aanvraag van de terugbetaling. Aangezien de cash nog niet binnen is, is het nog maar de vraag of 3 maanden gehaald gaat worden. Schandalig!

Terugbetalen in een acceptabel tijdsbestek. Ik heb al een jaar gewacht, het zou binnen twee weken op mijn rekening moeten hebben gestaan. Laat staan 1 en een kwart jaar!
Er is geen oplossing aangeboden.

Wij vinden dat Air Europa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air Europa?