Opgelost door Air France: 2 vluchten geannuleerd, 1,5 dag eerder naar huis en veel langere wachttijden tussen vluchten

Sandr

Wij hebben in december 2017 via Edreams de volgende vluchten geboekt. Niet de goedkoopste, maar met korte wachttijden tussen de vluchten en op de door ons gewenste reisdata.
Van Dusseldorf (DUS) tot Kilimandjaro (JRO), met Kenya Airways

Van Zanzibar (ZNZ) tot Dusseldorf (DUS), met Air France:

21:35 vr, 3 aug Zanzibar (Tanzania) - Kisauni (ZNZ) Air France
AF 8077 Kenya Airways

Aankomst
22:50 vr, 3 aug Nairobi (Kenia; Kenya) - Jomo Kenyatta Internatonal (NBO)

Vertrek
23:59 vr, 3 aug Nairobi (Kenia; Kenya) - Jomo Kenyatta Internatonal (NBO)
Terminal 1A Air France
AF 8003 Kenya Airways

Aankomst
07:35 za, 4 aug Parijs (Frankrijk) - Charles De Gaulle (CDG)
Vertrek
10:05 za, 4 aug Parijs (Frankrijk) - Charles De Gaulle (CDG)
Terminal 2G Air France
AF 1606 HOP!

Aankomst
11:25 za, 4 aug Dusseldorf (Duitsland) - Düsseldorf International (DUS) Vliegtuigtype - E90 Klasse - Economy

Air France heeft in februari vlucht AF1606 geannulleerd. We werden op vlucht AF1506 gezet (5 uur wachttijd ipv 2,5). Op 25 juni werd vlucht AF8077 geannuleerd: 1,5 dag eerder vertrekken (Via andere steden naar Dusseldorf of zelfs naar Amsterdam was OK, maar kon niet. 1 dag later zelfs ook niet) en 5 ipv 1 uur wachttijd in Nairobi.

We willen niet al onze volledige heen- en terugvluchten annuleren en al ons geld terug. Het goedkoopste alternatief blijkt namelijk €850,- duurder. We willen alleen geld terug voor de geannulleerde vlucht AF8077 (wat je betaalt als je alleen deze vlucht zou boeken). Er gaan namelijk andere vluchten van andere maatschappijen op 3 augustus van ZNZ naar NBO. Als we zo'n alternatieve vlucht (zonder al te veel bij te betalen) kunnen boeken, hoeven we onze vakantie niet 1 dag eerder af te breken.
Bellen met Air France werkte en klacht is opgelost.

Wij vinden dat Air France hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air France?