Klacht Air France: Vermiste bagage

Esma

Vrijdag 10 juli jl ben ik gaan vliegen via air france althans geboekt via air france om bij mijn eindbestemming er achter te moeten komen dat mijn koffer niet is aangekomen.
melding gemaakt op airport CMN uren op vliegveld gestaan. Vervolgens 2 dagen bellen om te horen "ja uw koffer zou zaterdag al via parijs zijn moeten vertrokken. Om vervolgens vandaav toch maar direct met klm te bellen en er achter moet komen dat mijn koffer schiphol niet eens heeft verlaten!! Totaal niet acceptabel! 2 dagen wachten op mijn koffer als ik er niet achteraan had gebeld had ie nog op schiphol gestaan, daarnaast werd mijn koffer met spoed naar eindbestemming verstuurd om vervolgens een kapotte koffer aan te treffen! Ik heb 2 dagen van mijn vakantie verspild aan iets wat biet had mogen gebeuren ! Graag zou ik willen dat mijn klacht serieus genomen wordt en ik hier ook een response op krijg, mvg A.Miftah

Schadevergoeding kapotte bagage en het feit dat ik 2 dagen zonder mijn spullen heb moeten zitten !

Wij vinden dat Air France hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air France?