Klacht Air France: Wijzigingen zonder informeren

guus0109

Eind juni heb ik via airfrance.nl geboekt voor een vlucht met airfrance en stoelen gereserveerd (hier ook extra voor betaald). Nu heeft airfrance zonder dit te communiceren de vlucht verandert in de maatschappij Hop en de stoelen ook gewijzigd. Hier kwam ik per toeval achter omdat ik iets moest opzoeken in mijn account. Het vluchtnummer is wel hetzelfde, maar een totaal ander vliegtuig. Welke ik zelf ook had kunnen boeken tegen een veel lager tarief, maar bewust heb gekozen om meer te betalen zodat ik met AirFrance zou vliegen. Telefonisch contact opgenomen want ik krijg iets anders dan wat ik geboekt heb. Maar oplossen doen ze niet aan. Ik kies bewust voor iets en daar betaal ik voor, maar je krijgt het niet. Excuus voor het niet informeren is natuurlijk weer corona. Als je tickets kan verkopen moet je ook zorgen dat je je zaken op orde hebt.

Ondanks dat ze zeggen dat het niet kan, de vlucht op hun kosten annuleren. Dus terugbetaling van de gehele boeking (vlucht, stoelen en bagage). Ik wil niet vliegen met Hop omdat ik daar niet voor gekozen heb bij de boeking.

Wij vinden dat Air France hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air France?