Klacht Air Serbia: klanten niet negeren en schade betalen

Klachtnummer
# 294847
Gebruiker
imar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bagages heeft vertraging gelopen en kwam volgende dag aan, ik moest naar schiphol reizen om bagages te halen. Ik heb klacht ingediend en vergoeding gevraagd maar word ik al langer dan 3 jaar genegeerd. Ik krijg geen antwoord van klachten commissie. Het adres van de directie is niet te vinden. En zo is er geen bot om op te staan

De oplossing

betalen reis kosten om de bagages te halen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Air Serbia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Air Serbia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen