Klacht Air Transat: Vliegtuigmij. annuleert rechtstreekse vlucht en compenseert niet voor tussenstop

Gebruiker1534780544

Op 21 september 2018 heb ik, via Vliegwinkel.nl bij Air Transat een heen- en terugvlucht geboekt naar Canada voor 4 personen voor juli 2019. Voor de terugvlucht hadden we keuze uit twee mogelijkheden: een rechtstreekse vlucht Calgary – Amsterdam en een vlucht Calgary – Amsterdam met een tussenstop in Toronto. Hoewel de rechtstreekse vlucht ca. 100 euro per ticket per kostte besloot ik toch die vlucht te boeken.
Al op 4 oktober 2018 kregen we via Vliegwinkel.nl te horen dat de, door mij geboekte, rechtstreekse vlucht uit het schema was gehaald. Omdat wij al een camper en hotels geboekt hebben zat er niets anders op dan akkoord te gaan met het voorstel van Air Transat om alsnog via Toronto terug naar Amsterdam te vliegen. Het lijkt mij alleen niet meer dan logisch dat ik nu wel het prijsverschil (ca. 400,00 euro voor 4 tickets) retour krijg. Immers, als ik direct de terugvlucht met een tussenstop in Toronto had geboekt, was ik 400,00 euro goedkoper uit geweest.
Via Vliegwinkel.nl kom ik niet verder. Het Air Transat kantoor in Nederland heeft geregeld dat ik buiten Vliegwinkel om mijn klacht bij de klantenservice in Canada kan indienen. Op mijn mails aan hen krijg ik geen antwoord. Dus wellicht via deze weg.

Ik wil compensatie van de 400,00 euro die ik teveel betaald heb, of een wijziging van de terugvlucht van een vlucht met tussenstop naar een rechtstreekse vlucht.

Wij vinden dat Air Transat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air Transat?