Klacht Air90winkel.nl: zonder toestemming afboeken 'kosten bestelling'en weigeren terugbetalen

plancius

Heb via de site van deze 'webwinkel' aangeboden Nike-schoenen besteld. Deze moesten vooraf worden betaald.Na betaling werd er onder de noemer 'transfer-kosten'6 euro afgeboekt en met de vermelding 'correspondentiekosten'15 euro.
Het in rekening brengen van deze kosten werd niet bekend gemaakt op de website en daarvoor is geen akkoord gegeven door mij als besteller .
De gevraagde artikelen bleken niet leverbaar. Pas na 23 ( !!) verzoeken , gedaan via de 'contact-knop'van de website én via het 'correspondentie -e - adres én met dreigen dat er internet-aangifte zal worden gedaan is tenslotte het aanbetaalde bedrag van 69 euro ( minus transferkosten ) teruggestort. De ónverschuldigd afgeboekte 21 euro aan 'kosten ' heb ik ondanks aanvullende verzoeken niet teruggestort gekregen.

Alsnog terugstorten van het niet verschuldigde bedrag van 21 euro alsmede een verrekening van de ingehouden transferkosten voor het terugstorten van het aankoopbedrag.

Wij vinden dat Air90winkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Air90winkel.nl?