Klacht Airberlin [Opgeheven]: Airberlin betaalt beloofde schadevergoeding niet

Klachtnummer
# 271006
Gebruiker
3930-22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 juli 2017 zouden wij met ons gezin met AirBerlin van Dusseldorf naar Catanie, Sicilië vliegen. Toen wij 's morgens arriveerden op het vliegveld bleek de vlucht geannuleerd. Via twee tussenstops arriveerden wij 6 uur later dan gepland en onze bagage zelfs pas 3 dagen later. Direct online een klacht ingediend en deze werd ook in behandeling genomen. Er is ons een schadevergoeding van in totaal 1600 EUR toegezegd, maar sindsdien worden we wekenlang aan het lijntje gehouden. Inmiddels veel e-mails verder. Ze vragen steeds weer opnieuw informatie die we al eerder hadden opgegeven. Vandaag een e-mail gehad dat ze vanwege het aangevraagde faillissement geen betalingen kunnen doen en dat we de procedure moeten afwachten. Ik ben het inmiddels zat en wil de schadevergoeding ontvangen die mij al op 18 juli is aangeboden, maar tot heden nog steeds niet is uitbetaald.

De oplossing

Toegezegde schadevergoeding van 1600 EURO betalen, zonder vertraging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airberlin [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?