Klacht Airbnb: 900 euro geïncasseerd, geen vakantie en maar 370 euro terug ontvangen. Kost me dus 530,00 voor niks.

Klachtnummer
# 182057
Gebruiker
Wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dacht dat ik een vraag stelde aan verhuurders op airbnb. Wilde een paar dagen naar Middelburg.
Wat blijkt ik maakte daarbij een reservering. Een hele domme vergissing dus.
Die ik heb rechtgezet door de reserveringen te annuleren. Zoals airbnb ook voorstelde.
Maar nu krijg ik 530,00 minder terug dan er is afgeschreven.
Heb gemaild naar de verhuurders en 2 van de drie begrijpen de gemaakte fout en geven aan dat airbnb het geld nog beheerd.
Airbnb heb ik inmiddels 5 keer gemaild en gebeld en zaak wordt voorgelegd bij hun afdeling. Creditcard kan niets voor me doen.
Ik heb gewoon een domme fout gemaakt met een paar drukken op de knop en dat kost me 530,00.
Ik zou toch eigenlijk bedenktijd moeten hebben en heb echt direct weer geannuleerd.
Kunt u mij helpen aub

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties