Klacht Airbnb: Acoomodatie geboekt en betaald, maar niemand gaf thuis!

Anouk

Via Airbnb-app een accommodatie geboekt in Bratislava (Biely Dom in Bratislava) voor twee nachten van 10 tot 12 augustus 2016.
57,- betaald en inmiddels afgeschreven, maar eenmaal dit adres bereikt was er niemand thuis en geen een van de buren kende deze persoon, genaamd Milena.
Herhaaldelijk RbnB en betreffende persoon berichten verzonden met deze klacht (via de applicatie, via de mail, via sms naar verhuurder), ik krijg nergens een reactie op. Telefonisch is Airbnb ook amper te bereiken.
Ik wil graag restitutie van het betaald bedrag en een klacht indienen betr. de gang van zaken en jegens de persoon die een valse advertentie heeft geplaatst en andermans geld steelt en richting Airbnb die, als tussenpersoon, nog steeds geen actie heeft ondernomen.
Ik heb altijd goede ervaringen met Airbnb, ik zou het heel jammer vinden om nooit meer gebruik te maken van deze site omdat ik geen ondersteuning krijg bij dit soort frauduleuze praktijken van verhuurders.

Graag wens ik restitutie van het volledig betaald bedrag à 57 euro

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!