Klacht Airbnb: Boeking geannuleerd 2 weken voor vertrek.

Klachtnummer
# 265684
Gebruiker
TiVivibi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We booked an accommodation the 21st of May. Today, more than a month afterwards and 2 weeks before our holiday, the landlord cancelled the booking.
We get the offer to get our money back or use the amount plus 10% for a new booking. That is not going to help us, prices are going through the roof now!
We have our flights booked and car hired so we have to go on these days.

De oplossing

I would like a suitable alternative in the same area and the same price.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen