Klacht Airbnb: Credit card ten onrechte geactiveerd op verkeerd bedrag

Klachtnummer
# 120391
Gebruiker
PvdMeeberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een reservering geannuleerd. De credit card wordt echter voor dit bedrag geactiveerd. Ik behoef uitsluitend e 55 annuleringskosten te betalen. Inmiddels al twee maal hier over bericht aan AirBNB. Ze zijn razend snel met je credit cart te belasten, maar corrigeren is een ander verhaal.

De oplossing

Credit card op juiste wijze belasten nl voor e 55 en niet e 1058. (verschil is nl e 1113 minus e 1058).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen