Klacht Airbnb: Geen geld teruggave

Klachtnummer
# 394834
Gebruiker
Loubna.a
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hi een aantal weken geleden ben ik geholpen door een collega voor een bedrag wat ik via Paypal nog moet ontvangen van mijn reservering. Toen ik mijn huisje huurde heb ik een aanbetaling gedaan van 124,- later moest ik nogmaals het bedrag overmaken om tot een totaal bedrag te komen. Helaas was dit niet meer mogelijk omdat de betalingstermijn was verstreken. Samen met de klantenservice van Airbnb hebben we besloten om nogmaals het totaal bedrag van 277,- euro om later het bedrag van 124,- terug te krijgen. Hier zaten service kosten bij, deze heb ik terug ontvangen om mijn bankrekeninng. Het bedrag van 124,- heb ik helaas tot op heden niet ontvangen. Wel moet ik dit bedrag aan paypal terug betalen momenteel. Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen met Airbnb, maar telkens sta ik te lang in de wacht of annuleren zij mijn aanvraag. Er wordt dus nergens meer op gereageerd. Ik wacht momenteel 3 maanden op mijn geld.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?