Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Airbnb: Geen reactie op vraag
Details
Klacht
De klachtIk heb een vraag gesteld en ik hoor helemaal niets meer terug van Airbnb. Het was een vraag over de voucher die ik ontvangen had naar aanleiding van Corona. Mijn vraag is of ik in plaats van deze voucher ook mijn geld terug kan krijgen. Ik heb deze vraag gesteld via hun website. Maar ik hoor niets meer. Ik heb de vraag ook via Facebook gesteld en dat bericht is gewoon verwijderd van hun pagina.
Gewenste oplossing
Ik wil gewoon netjes een antwoord binnen een redelijke termijn op mijn vraag. Het is geen moeilijke vraag. Corona is er al een paar maanden, het excuus dat er extra drukte is door Corona gaat niet op. Daar moeten zij na al die maanden toch wel op ingespeeld zijn.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.