Opgelost door Airbnb: Geen reactie op vraag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 461462
Gebruiker
A. Nooij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De klacht
Ik heb een vraag gesteld en ik hoor helemaal niets meer terug van Airbnb. Het was een vraag over de voucher die ik ontvangen had naar aanleiding van Corona. Mijn vraag is of ik in plaats van deze voucher ook mijn geld terug kan krijgen. Ik heb deze vraag gesteld via hun website. Maar ik hoor niets meer. Ik heb de vraag ook via Facebook gesteld en dat bericht is gewoon verwijderd van hun pagina.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon netjes een antwoord binnen een redelijke termijn op mijn vraag. Het is geen moeilijke vraag. Corona is er al een paar maanden, het excuus dat er extra drukte is door Corona gaat niet op. Daar moeten zij na al die maanden toch wel op ingespeeld zijn.
Geboden oplossing
Na 11(!) dagen hadden ze bij Airbnb eindelijk tijd om een antwoord te sturen. Echter stond er geen oplossing in het antwoord. Zij beweren dat wij gekozen hebben voor een voucher en dat niet kunnen veranderen. Begin april echter bood Airbnb geen andere keus. En dat probeer ik aan te kaarten, maar je loopt tegen een muur van onwil op. Ik weet niet of dit antwoord kwam na aanleiding van Klachtenkompas of dat ze eindelijk zelf de moeite gedaan hebben om toch maar wat klachten te gaan afhandelen....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen