Klacht Airbnb: Geen restitutie van Airbnb.

Coen

Geachte heermevrouw,
heb een huis gehuurd bij Airbnb, van 15-12-2019 tm 15-01-2020.
Daar je het juiste adres pas te zien krijgt na betaling, heb ik het opgezocht met google streetview. Wat bleek, ligt het tegen een heuvel aan wat voor mij onmogelijk te doen is daar ik reumatoide artritis ( Reuma in de volksmond ) heb. Heb gelijk geannuleerd en kreeg een mail dat het geld binnen 15 dagen teruggestort zou worden op mij Visa rekening. Na 2 12 week eens gevraagd waar mijn geld bleef ( 649,42 euro ). Blijkt dat ze niet terugbetalen omdat de reservering langer dan 28 dagen is. Heb ook contact met de verhuurder gehad, die er alle begrip voor had, maar hij kon niets doen, want Airbnb heeft het geld. Reserveringsnummer : HMAC5ME5QP. Bijgaande de mail die ik in eerste instantie kreeg. Heeft u voor mij een oplossing ?
Bij voorbaat dank.
Mvrg.

Hallo ,
Er is een restitutie van €649.42 uitgevoerd naar je creditcard (VISA •••• 9201) voor reservering HMAC5ME5QP bij Casa Geco -charmantes Haus 4 min zu Fuß vom Meer (je betaalde oorspronkelijk €649.42). Hoewel we deze restitutie direct hebben uitgevoerd, kan het tot 15 werkdagen duren voordat het geld op je rekening verschijnt.
Bedankt,
Het Airbnb Team

Mijn geld terugstorten.

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?