Klacht Airbnb: Geld geïncasseerd zonder toestemming

Klachtnummer
# 519728
Gebruiker
Yo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Airbnb heeft zonder mijn toestemming een betaling gedaan. Het was een aanvraag voor een appartement en achteraf is er gewoon geld van mijn rekening geschreven. En zonder mijn toestemming.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen