Klacht Airbnb: ID verificatie probleem na een jaar nog steeds

Klachtnummer
# 344857
Gebruiker
Bloempje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar heb ik een aantal Airbnbs geboekt totdat ik ineens mijn ID moest uploaden. Na talloze pogingen om een foto, van camera, dan wel telefoon, dan wel via de computer te uploaden heb ik het opgegeven en mijn man maar iets laten boeken. Nu een jaar later heb ik hetzelfde probleem, heb inmiddels twintig+ keer een heldere foto van mobiel geupload maar krijg steeds de mail dat mijn foto onduidelijk is. Mijn man die OOK EEEN ONGEVERIVIEERD ACCOUNT ZONDER ID verificatie heeft kon wel gewoon boeken. Waarom word mijn account gevraagd bij iedere reservering mijn ID te uploaden en mijn man niet? Ik heb hierdoor al een jaar geen handige boekingen via airbnb meer kunnen doen zonder weer om ID gevraagd te worden. Willen ze vrouwelijke klanten wegjagen ofzo?

De oplossing

Ik wil dat Airbnb mijn ID handmatig goedkeurt zodat ik weer deze service kan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?