Klacht Airbnb: Melding fraude via Airbnb

Allegonda

Wij zijn opgelicht door iemand die zich uitgeeft als Glenn David Elsegood en in Londen woont. Deze persoon had een vakantiehuis in Kirchberg in Tirol op de internet site van Airbnb aangeboden voor de huurprijs van 2100 euro per week. We hebben voordat we de betaling deden nog navraag gedaan of er geen sprake was van phising. We kregen per mail bevestigdeze dat hier geen sprake van was, vervolgens het huis betaald. Bij aankomst in Kirchberg op zondagavond 1 januari 2017 bleek dit vakantiehuis helemaal niet te bestaan ! Het duurde even voordat wij besefde dat we slachtoffer waren geworden van een oplichter. De nacht hebben we (met 10 personen) onze auto doorgebracht :(
Zoals het er nu naar uitziet zien we niets meer van ons geld terug ! We zijn erg geschrokken, boos en teleurgesteld dat er zulke slechte mensen bestaan die op deze wijze te werk gaan, en dat over "de rug" van Airbnb.

Het zou erg fijn zijn als Airbnb een veilige controle uitvoert op zijn verhuurders en ons een financiele tegemoetkoming geeft.

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?