Klacht Airbnb: Niet bij eigen profielgegevens kunnen

Klachtnummer
# 301197
Gebruiker
LLinda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds enige tijd heb ik een nieuw mailadres. Mijn oude mailadres werkt niet meer. Mijn profieelaas l bij Airbnb heb ik destijds met mijn oude mailadres aangemaakt. Echter, ik wist het wachtwoord niet meer. Normaal gesproken kun je dan een nieuw wachtwoord instellen. Hiervoor ontvang je dan een mailtje op je mailadres. Echter, dit mailadres bestaat dus niet meer. Aangezien we volgende week op vakantie gaan en ik een locatie via Airbnb heb geboekt, is het erg handig om op mijn account te komen gezien de bereichten die ik van de verhuurder verwacht. Ik dacht slim te zijn door een nieuw account aan te maken maar daarop krijg ik dus niet de berichten van de vheruurder binnen. Ik ben hierover al dagen in contact met Airbnb. Ik hkan ze alles geven zoals een kopie van mijn bankafschrift waar de betaling op te zien is, ik heb een rserinveringdnummer, een factuurnummer, een kopie van mijn paspoort, een telefoonnummer. Helaas tot op heden geen toegang tot mijn oude account. Begin redelijk wanhopig te worden......

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen