Klacht Airbnb: onhygiënische accommodatie

dilano

Op 15 maart heb ik samen met een vriend voor 2 weken een appartement besproken in Praag. Voor 216 euro via de site www.airbnb,nl. Bij aankomst op 29 juli troffen wij een dusdanig smerig appartement aan waar de schimmel op de muren stond, een centimeter dikke laag smeer op het fornuis, de douche werd gebruikt als afwasplek.
Er was aangegeven dat er 2 aparte bedden zouden zijn, dit was echter niet het geval.
De producten die in de koelkast stonden waren ver over datum.
We konden op dat moment geen contact opnemen met de huisbaas, omdat die weg was.
Wij voelden ons genoodzaakt om een ander onderkomen te zoeken omdat het ongezond en onhygiënisch was om te blijven. Hierdoor hebben wij extra kosten gemaakt voor hotelovernachting, waardoor wij onze vakantie eerder moesten afbreken en extra kosten moesten maken voor de vliegtickets naar huis á 321 euro. Hierdoor zijn wij in plaats van 2 weken 2 dagen weg geweest.
Telefonisch contact met de organisatie is niet mogelijk.

Wij willen graag ons geld terug van het appartement en de extra gemaakte kosten van het hotel (45 euro) en de vliegtickets naar huis (321 euro).

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?