Klacht Airbnb: Onterechte afschrijving

Klachtnummer
# 52065
Gebruiker
praaning
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een boeking heb ik na 30 min ongedaan gemaakt maar het bedrag is wel afgetrokken maar niet bijgeschreven op mijn rekening. Kan op airbnb site niet vinden waar ik kan reclameren. S.v.p. mailadres voor deze klacht. Dank en groet, Patrick Praaning

De oplossing

Terugbetaling van bedrag. Email adres van afdeling van airbnb die dit behandeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen