Klacht Airbnb: Prijsaanpassing kamer air b&b

hindelang

gisteren zaterdag 12 September was ik vanuit Oostenrijk aan het zoeken naar een kamer voor 2 dagen voor 2 personen in immenstadt duitsland periode 18 t/m 20 september.
De prijs die bij de kamer per nacht stond genoemd Am Schloss was 25 euro pn. met 4 euro servicekosten dus totaalprijs 54 euro voor 2 dagen.
Vandaag 13 September wilde ik de kamer boeken en was de prijs ineens gestegen naar 31 euro pn en de servicekosten stegen tijdens de boeking nb. waar ik mee bezig was van 7 naar 9 euro dus kwam het totaal uit op 71 euro terwijl de prijs op 12 september nog 54 euro bedroeg dus een stijging op een dag van 24 procent.
Mij lijkt het dat als er mensen meermaals per dag naar een kamer kijken air b&b dit aantal registeert en zo al naar gelang de interesse de prijs automatisch naar boven bijstelt anders is er geen enkel andere verklaring voor

Dat men dit soort acties zo zonder meer kan uitvoeren moet mijn inziens verboden worden

men moet air b& b verbieden dit op deze manier onbestraft te kunnen doorvoeren

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?