Klacht Airbnb: Schijn bedriegd

Klachtnummer
# 143377
Gebruiker
Sander Deflers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben voor 6 maanden op stage hier in Barcelona en heb een appartement gehuurd in de buurt van Mataro (Sant vincenc de montalt). Dit appartement zag er naar alle foto's die waren weggegeven op de pagina goed uit, maar niks bleek minder waar. Wij troffen een gigantische bende aan. Heel veel dingen zijn kapot, we moesten alles eerst schoonmaken voordat er ook maar iets gebruikt kon worden, daarnaast werkt de wifi tot op de dag vandaag nog steeds niet (1maand). Nu is er vorige week nog een probleem bijgekomen, de cv-ketel werkt niet meer, dus dat houdt in geen warm water, geen mogelijkheid om te douche etc. Ik heb zelf het bedrijf proberen te bellen, maar geen van deze mensen spreekt Engels, ik heb de verhuurder een aantal keren proberen te bereiken, maar ook tevergeefs en wordt steeds uitgesteld. Ik ben uitermate teleurgesteld in de handelingen die de desbetreffende mensen uitvoeren en daarom is dit ook een officiële klacht.

Gewenste oplossing

Ten eerste heb ik mijn contract voor dit appartement al reeds opgezegd en zit ik hier tot en met 11 Januari. Daarnaast verwacht ik zeker weten een compensatie, want als je zoiets kan en mag aanbieden tegenwoordig en dan ook zo'n bedrag voor moet neerleggen, vind ik het persoonlijk een grote schande. Ik baal echt van deze situatie. Het hoort een geweldige ervaring te zijn een buitenlandse stage, maar tot nu toe is het een grote flop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen