Klacht Airbnb: Superhost is wassen neus, klantenservice van Airbnb de slechtste ter wereld!

Mascha11

Vrijstaand huis gehuurd bij een superhost op Corfu, maar de beschrijving op de Airbnb was misleidend: het was een piepklein appartement, alles was zeer oud en de foto’s klopten niet met de werkelijkheid. De eigenaar ontkent alles, zet onze recensie niet op de website dus hij kan mensen blijven bedriegen. Veel te veel geld voor betaald, en dat zien we niet meer terug. We zijn halverwege vertrokken, maar moeten toch de volle mep betalen, en voor een kwaliteit die niet past bij een superhost, dat is een wassen neus en daar is geen enkele controle op.
Maar het allerergste is de ‘klantenservice’ van Airbnb die je van het kastje naar de muur stuurt en je aan het lijntje houdt. Ik krijg steeds een andere ‘dedicated case manager’, hun telefoonnummer in Nederland is buiten gebruik, ik moet steeds opnieuw mijn e-mail adres doorgeven en dan gaan ze opnieuw naar de zaak kijken, beloftes dat het snel wordt afgehandeld, maar ze doen helemaal NIETS. En al tweemaal zonder verder bericht in mijn mailbox moeten lezen dat de zaak gesloten is, terwijl ze ook beloven met spoed mij een antwoord te geven. Dit was mijn eerste ervaring met Airbnb, maar nooit weer!

Zorgen dat deze host zijn misleidende informatie verwijdert zodat mensen niet misleid worden, evt een deel mijn geld terugkrijgen, omdat ik 3 nachten eerder ben vertrokken en omdat de superhostprijs niet terecht is. Misschien Airbnb dwingen om ook slechte recensies te plaatsen aangezien de host nu zelf mag bepalen of hij recensies plaatst, en dat een scheef beeld geeft van de locaties.

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?