Klacht Airbnb: Uitbetaling refund ivm annulering ( verzachtende omstandigheden )

Gedupeerde#94

Hallo.
Ik heb een dag voor vertrek de reis geannuleerd ivm de veiligheid op dat moment ( raketbeschietingen tel aviv) . Ik heb alles volgens de regels gedaan en een schriftelijke toezegging van airbnb dat ik het volledige bedrag terug zou krijgen omdat de annulering voldeed aan verzachtende omstandigheden en zij zelf een alert hadden voor israel op dat moment.
Van de host heb ik een deel terug maar van airbnb moet ik nog steeds 401 euro ontvangen . Inmiddels tijdje geleden en ik heb meerdere keren gebeld en men zei dat ik teruggebeld zou worden door de betreffende casemanager. Tot op heden niet gebeurd . Als ik het helpcenfen een vraag stel, sluiten ze de zaak zonder te antwoorden. Als ik de casemanager benader, krijg ik geen antwoord. Ik had graag het geld terug waar ik recht op heb.

Het bedrag waar ik recht op heb en zij schriftelijke hebben toegezegd ,terug betaalt

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?