Klacht Airbnb: Wat een slechte klantenservice

Klachtnummer
# 366598
Gebruiker
Vandijk28
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Anderhalve week van tevoren is het appartement wat wij hadden geboekt geannuleerd door de verhuurder.
We hebben 15 euro extra gekregen om te besteden van Airbnb wat ik veel te weinig vind aangezien er dus niks meer beschikbaar is in deze periode voor deze prijs deze locatie en deze ruimte...
Nu is er gelukkig nog een klein tuinhuis beschikbaar maar dit is veel kleiner en een mindere locatie, ook is de prijs een stuk lager dus ik neem aan dat ik het verschil in geld nog terug krijg van Airbnb maar dit is nog afwachten.
Ik houd jullie op de hoogte

De oplossing

Een vergelijkbaar appartement met deze ruimte luxe en locatie. Helaas was dit niet meer beschikbaar dus nu op ze minst mijn verschil in geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties