Klacht Airbnb: zeer slechte hulp airbnb

Klachtnummer
# 406554
Gebruiker
P.T.M. Mooij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

tweeeneenhalf maand van tevoren een airbnb besproken en betaald. op de dag dat ik in rome arriveerde kreeg ik een email dat mijn airbnb gecanceld was. gebeld met airbnb en kreeg een slecht engels sprekende man aan de lijn die amper was te verstaan door het lage volume. wist mij blij te vertellen dat ik mijn geld terug kreeg. nadat ik had gevraagd om een alternatief, zou hij me terug bellen. niet dus. weer gebeld en een nieuw persoon aan de lijn en weer uitleggen. enzo 5 tot 6 keer. kreeg een email met alternatieven buiten rome en ookal wilde ik ze, ze moesten met een creditkaart betaald worden en ik had een pinpas, ook dat begrepen ze aan de andere kant niet. was wel een amsterdams nummer. om 5uur kreeg ik te horen dat ze gingen sluiten en heb ik maar een hotel genomen. dus 4,5 uur op het vliegveld en 20 euro telefoongeld armer. hun app werkte niet.

De oplossing

geld terug datr ik meer heb moeten betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?