Klacht Airbnb: zonder mijn toestemming geld afgeschreven door airbnb

# 190515
mj

Op 6 augustus wilde we voor diezelfde nacht een overnachting boeken bij Els in Terwispel Friesland. Ik had geen bevestiging ontvangen of het door kon gaan doordat ik met de account van mijn dochter had gereageerd. Aangezien ik niks meer had gehoord ging ik ervan uit dat het niet kon. Ik heb ook niets bevestigd dat we akkoord gingenVervolgens heb ik telefonisch contact met Els opgenomen om te zeggen hoe en dat het te laat was om nog te komen. We hadden dit met haar besproken en ze wist dat we niet kwamen. Ze heeft ons ook niets gezegd over dat ze al boodschappen had gedaan. Maar via de creditcard ICS is er door AIrbnb 54 euro van mijn rekening geschreven. Ik wil mijn geld terug hebben aangezien ik geen gebruik van diensten heb gemaakt en ook geen toestemming van akkoord heb gegeven.
dank voor de mede werking.

Ik wil 54 terug gestort krijgen op mijn rekening

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Airbnb?