Klacht Airbnb: zonder mijn toestemming geld afgeschreven door airbnb

Klachtnummer
# 190515
Gebruiker
mj
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 augustus wilde we voor diezelfde nacht een overnachting boeken bij Els in Terwispel Friesland. Ik had geen bevestiging ontvangen of het door kon gaan doordat ik met de account van mijn dochter had gereageerd. Aangezien ik niks meer had gehoord ging ik ervan uit dat het niet kon. Ik heb ook niets bevestigd dat we akkoord gingenVervolgens heb ik telefonisch contact met Els opgenomen om te zeggen hoe en dat het te laat was om nog te komen. We hadden dit met haar besproken en ze wist dat we niet kwamen. Ze heeft ons ook niets gezegd over dat ze al boodschappen had gedaan. Maar via de creditcard ICS is er door AIrbnb 54 euro van mijn rekening geschreven. Ik wil mijn geld terug hebben aangezien ik geen gebruik van diensten heb gemaakt en ook geen toestemming van akkoord heb gegeven.
dank voor de mede werking.

De oplossing

Ik wil 54 terug gestort krijgen op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Airbnb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Airbnb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen