Klacht Aircoshop.nl: Er word niets geleverd

LAURA

26 juni besteld en nog steeds niets ontvangen. Op hun website adverteren ze dat als er voor 1400 is besteld dat er de volgende dag geleverd zal worden, mists op voorraad. Er stond helemaal niet aangegeven dat het niet op voorraad is dus ik was onder indruk dat ik het de volgende dag zou ontvangen en dat liet ik hun gelijk weten ook. Elkde dag geprobeerd contact te hebben met Aircoshop, maar er is niks duidelijk. Ze zeggen vage dingen Zoals dat "ze in het systeem zullen kijken", maar dan komen ze er niet op terug. Enkele dagen geleden vertelden ze me dat het de volgende dag geleverd zou worden. En surprise, surprise nog niks ontvangen. Het ergste is dat ze een hele lakse en gemene hounding over hebben. Zij zijn in verzuim, maar hun excuses aanbieden of duidelijk zijn, ho maar. Krijg er echt een naar gevoel door.

Ik heb meerdere malen gevraagd mijn bestelling te annuleren, ook voor dat het zogenaamd zal worden geleverd worden. Ik wil gewoon mijn geld terug

Aircoshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Aircoshop.nl?